Thursday, January 24, 2008

Weer thuis

Ik ben inmiddels al weer bijna een week thuis. Wennen hoor! Al die regen. Daarbij een aardige cultuurchock. Hier is alles zo strak en "netjes". Zou zo weer terug willen.

De terugreis was goed maar wel enigzins chaotisch. Eerst al bij het inchecken in Gambia. Niemand wist waar je moest gaan staan. Ben dus maar in een willekeurige rij gaan staan, kreeg een vliegtuigstoel toegwezen die niet bestond, maar kwam uiteindelijk toch veilig aan op Schiphol.


Helaas om ca. 0.40 uur wat inhield dat ik zo'n 6 uur moest gaan wachten op de eerste trein naar Hoorn. Rond dat tijdstip is Schiphol bijna uitgestorven. 8 uur 's morgens was ik dan eindelijk thuis.

Nu dus alles uitpakken, wassen en nog wat nagenieten. Volgende week ga ik maar eens nadenken over wanneer ik vertrek naar Zweden...

No comments:

Post a Comment