Tuesday, June 18, 2013

Stadsfeesten 2013

Vanaf vrijdag 21 juni t/m zondag 23 juni zijn er weer de jaarlijkse stadsfeesten.

Dit jaar doe ik ook weer mee met een aantal muzikale acts. Op vrijdag vanaf 20.30 uur speel ik mee met café chantant en Feico de Leeuw in de Statenpoort. De volgende dag zijn er 2 optredens. De eerste met een speciale "Spot On" selectie op de Veemarkt. Aanvang 20.00 uur. Aansluitend speel ik mee met de begeleidingsband tijdens het optreden van Ooker. Zij brengen een terugblik op hun laatste concert dat in het teken stond van Ray Charles. Zo rond tien uur zit het dan op voor de zaterdag. Op zondag is er dan nog een laatste bijdrage aan de stadsfeesten. Dan kom ik met de bigband van muziekschool Gerard Boedijn op het Nieuwland. Aanvang 13.00 uur. Zelf speel ik niet mee maar ik heb wel samen met Huub Robeerts de leiding over dit enthousiaste gezelschap.
Al met al dus een druk weekend! Meteen daarna beginnen de voorbereidingen voor de grote slotconcerten van de muziekschool in de schouwburg. Maandag laatste dingen regelen, dinsdag instrumenten naar de schouwburg en daarna tot 's avonds laat generale repetitie. Woensdag en donderdag om 19.30 uur beginnen de concerten.

Tussendoor ook nog wat lesgeven. Gelukkig is het daarna weer rustig en kunnen we gaan denken aan de vakantie...

No comments:

Post a Comment